Nu ai nici un produs in cos.

Intra in

Am început să fac exerciții fizice. Ce urmează?

Felicitări! Ai început în sfârșit să faci exerciții fizice. Probabil că ai ajuns deja în faza în care nu numai tu, ci și persoanele din jurul tău au observat schimbări pozitive: o siluetă mai subțire, un corp tonifiat, mai multă energie și o dispoziție mai bună. Dar ce urmează? Cum să tratezi febra musculară, cum să continui activitatea la același nivel?

Rezultate uimitoare de la bun început

La început, mai ales dacă faci pentru prima dată efort fizic, vei înregistra progrese rapid, iar ăsta e un excelent factor motivațional. După câteva ședințe la sala de sport sau după ce exersezi acasă, vei observa:

  • Musculatură tonifiată (mușchi mai tari)
  • După efort te vei simți relaxat și calm
  • Circulația sangvină la nivel muscular va fi mai bună

Efecte secundare de care să ții cont

Atunci când începi să faci sport, pot apărea unele efecte secundare neplăcute, mai ales dacă nu te antrenezi corect. Vei avea febră musculară.

Cauza durerii după efort poate fi:

  • încălzire și răcorire insuficiente
  • efort exagerat
  • exerciții impropriu alese

Este posibil să te simți epuizat dacă nu ai dormit sau mâncat bine în perioada de efort.

Dacă nu te simți de nota zece de la bun început, nu renunța

Corpul trebuie să se adapteze la efort. Deși transpiri și te simți vlăguit, efortul îți va fi răsplătit. Nimic nu se câștigă fără efort.

Cea mai mare răsplată pentru toți kilometrii pe care i-ai alergat, i-ai parcurs pe bicicletă, pentru toate bazinele făcute înot este sentimentul de bine în propria piele - așa ceva nu se poate cumpăra. Nu peste mult timp vei fi mai încrezător și vei înțelege că exercițiile fizice zilnice te fac să te simți bine.

Nu se vede niciun progres în ciuda efortului

Rezultatele au fost mai evidente la început, întrucât corpul tău nu era întărit și s-a adaptat repede la mișcare. În timp e posibil să simți că progresezi mai încet, dar nu îți face griji, se întâmplă tuturor. Trebuie doar să continui antrenamentele, deoarece numai așa vei atinge succesul.

În cazul în care chiar nu remarci niciun fel de progres, trebuie să schimbi tipul de antrenament sau să alegi alte exerciții, întrucât e posibil ca organismul tău să se fi obișnuit prea tare cu un tip anume de mișcare. Cere sfatul unui profesionist!

Menține ritmul antrenamentului oricât de mult ți-ar da târcoale lenea

Avântul de la început e binevenit, dar mulți entuziaști renunță după două luni. Au așteptări prea mari, iar, când nu li se îndeplinește dorința, renunță. Trebuie să ai răbdare, pentru că pe termen lung va merita tot efortul. . Numai tu ești răspunzător de dezvoltarea corpului tău.

Pentru a fi mai motivat și mai consecvent, fă asta:

1. Gândește-te la ce vei realiza dacă faci exerciții.

Te vei simți mai bine, îți va fi mai ușor să joci baschet, vei arăta bine în costum de baie, vei fi mai atrăgător, te vei simți mai relaxat în prezența altora și vei avea mai multă stimă de sine.

2. Alege trei cuvinte de încurajare și imaginează-ți-le:

  • sănătate,
  • poziție dreaptă,
  • plăcut,
  • satisfăcut,
  • klidný
  • pyšný
  • calm,
  • mândru,
  • puternic,
  • fericit,
  • tandru,
  • simpatic...

Vei vedea viața în culori mai frumoase și vei fi mai încrezător în viitor.