Nu ai nici un produs in cos.

Intra in
  • Livrare rapida prin curier
  • 14 zile testare returnare
  • Cumpara in rate
Antrenament pentru slabit

Antrenament pentru slabit

Daca vrei sa slabesti si sa iti remodelezi silueta, incearca acest program de antrenament simplu, pe care il poate urma oricine! Slabesti inainte de vara, pana la o nunta sau pentru orice ocazie speciala, in timp si mai scurt daca practici intens aceste exercitii.

Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi programul de patru ori pe saptamana si sa fii consecvent. Daca obiectivul tau este sa iti remodelezi silueta in 3 luni sau mai mult, poti face exercitiile de 3-4 ori pe sapamana. La o intensitate mai mare, poti face aceste exercitii si ca sa slabesti inainte de vara, pana la o nunta sau pentru orice ocazie speciala, in timp si mai scurt.

Nu uita, ai grija la dieta!

Descrierea programului

1. Incalzire: 5 min

2. Stretching dinamic: 5 min

3. Antrenament de rezistenta (descris mai jos)

4. partea de aerobic: 30 – 35 min: o incalzire de 5 min up, partea principala 20 – 25 min, 5 min pentru calmare. 

Executa programul de cel putin 4 ori pe saptamana. Daca vrei sa lucrezi in intimitatea propriei locuinte, gandeste-te sa iti iei o banda de alergat, o bicicleta eliptica sau una medicala.

Antrenamentul de rezistenta este alcatuit din 6 exercitii si fiecare se repeta. Numarul de repetitii va creste cu doua repetitii pe saptamana.

Fandari alternative

Procedura: stai drept, cu picioarele departate la nivelul umerilor. Pune bratele pe solduri, fa un pas in spate cu piciorul drept si lasa-te in jos pana cand piciorul din fata face un unghi de 90 grade.

  • Numar de seturi: 3.
  • Numar de repetitii: 10 x 12 x 15 fandari cu fiecare picior.
  • Pauza intre seturi: 30 secunde.

Pentru un tratament mai intens si mai eficient, iti sugeram sa folosesti ganterele Soft Dummbells – un accesoriu ideal pentru tonifierea suplimentara a muschilor.

Flotari

Procedura: aseaza-te in pozitia pentru flotari. Bratele trebuie sa fie bine distantate – partea de sus a bratului este continuarea umarului, coatele perpendiculare pe suprafata.

  • Numar de seturi: 3.
  • Numar de repetitii: 10 x 12 x 15.
  • Pauza intre seturi: 30 secunde.

Abdomene

Procedura: stai intins pe spate, indoaie picioarele, pune bratele la ceafa. Ridica corpul si ramai sus, avand grija ca omoplatii sa fie in permanenta pe sol.

  • Numar de seturi: 3.
  • Numar de repetitii: 10 x 12 x 15.
  • Pauza intre seturi: 30 secunde.

Extensia partii superioare a spatelui

Procedura: stai intins pe burta, cu bratele la spate. Ridica corpul, avand grija ca zona buricului sa ramana in permanenta pe sol.

  • Numar de seturi: 2.
  • Numar de repetitii: 15 x 20.
  • Pauza intre repetitii: 30 secunde.

Exercitii cu picioarele

 Procedura: sta intins pe o parte, indoaie piciorul de sus si pune-l in fata celui intins (de jos), la acelasi nivel cu inaltimea genunchiului. Ridica piciorul intins de dedesubt.

  • Numar de seturi: 2.
  • Numar de repetitii: 20 x 25 cu fiecare picior, apoi schimba piciorul.
  • Pauza intre repetitii: 30 secunde.

Extensii ale bazinului

Procedura: aseaza-te in patru labe. Ridica alternativ piciorul stang si cel drept, tinand in permanenta mainile pe sol.

  • Numar de seturi: 3.
  • Numar de repetitii: 10 x 12 x 15.
  • Pauza intre repetitii: 30 secunde.

Completeaza acest program de antrenament cu un exercitii cu greutati; te vor ajuta sa iti tonifiezi muschii bratelor si umerii, spatele si pectoralii. Pentru tonifierea eficienta a muschilor din jumatatea de sus a corpului, foloseste setul de 15 kg de gantere negre -  Black Painted Dumbbell. 

Foloseste setul de greutati pentru o intensitate si mai mare, cu care poti regla intensitatea antrenamentului in functie de conditia ta fizica.

WARNING Experts' answers are advice based on a specific question and are not suitable for public use. They do not represent a medical or other professional opinion and can never serve as a replacement for your visit to the doctor or specialist. Since people differ, we recommend you discuss the suitability and use of the products and exercises with your doctor. Keep in mind that some medical information can be outdated due to constant research and development of the field.