Nu ai nici un produs in cos.

Intra in
  • Livrare rapida prin curier
  • 14 zile testare returnare
  • Cumpara in rate

Intrebari frecvente

Intrebari generale

I: Cum va contactez?

  • Email: Echipa noastra astepta sa te ajute in legatura cu intrebarile sau nelamuririle tale. Raspundem la email-urile primite si incercam sa fim cat mai rapizi cu putinta. Putem sa-ti oferim cele mai prompte si utile raspunsuri despre produse, marci, publicatii sau intrebari frecvente via email
  • Telefon: Poti sa ne suni si te vom ajuta cu privire la toate intrebarile si nelamuririle tale. Comenzile se fac foarte usor prin telefon, asa incat nu ezita sa ne suni. Numarul gratuit de telefon este 021-407 89 51. Ne poti contacta de Luni pana Duminica in intervalul 6.15 -21.00. Putem sa-ti oferim cele mai prompte si utile raspunsuri despre produse, marci, publicatii sau intrebari frecvente via telefon. Comanzi foarte usor si nu trebuie sa scrii nimic la calculator.

I: Oferiti ajutor prin intermediul asistentei live?

In momentul de fata nu oferim asistenta pe chat in timp real, dar ea este in plan, in viitorul foarte apropiat.

Dorim sa iti oferim in permanenta ajutorul cel mai bun cu putinta, deci ne straduim sa atingem acest obiectiv. Intre timp, ne poti contata pe mail, telefonic sau retelele de socializare.

I: Exista vreun beneficiu daca am un cont deschis la voi?

Credem ca da. Multe!

  • Nu va mai fi nevoie niciodata sa completezi campurile destinate achizitiei. - vei cumpara mai repede si foarte usor.
  • Iti poti crea o lista de preferinte pentru viitor, pe care o poti personaliza adaugand produsele interesante pentru tine.
  • Poti vizualiza cu usurinta istoricul comezilor efectuate.
  • Poti vizualiza istoricul abonarilor prin e-mail, sa te dezabonezi sau sa intrerupi temporar trimiterea acestora.
  • Vei fi anuntat din timp cu privire la evenimentele viitoare.
  • Vei primi oferte locale din partea mai multor companii preferate (turism, fashion, fitness, etc…)

I: Cum stim ca e sigur sa cumparam de la voi?

Iti garantam ca pe parcursul fiecarui pas la cumparare, tranzactia ta este 100% sigura pe site-il LiveActive. Iti respectam intimitatea si neangajam sa o protejam.

Te rugam sa citesti Modalitati de plata, Termeni de confidentialitate si Termeni si conditii pentru a afla mai multe.

I: Cum pot sa scriu un comentariu despre produs?

1) Odata ales un produs, in susul paginii, langa stele se vede „XX comentarii“; apasa si vei fi directionat in josul paginii.
2) In josul paginii poti vedea cele mai noi comentarii; vei vedea butonul „Lasa un comentariu“– fa click si esti imediat directionat.
3) Raspunzi la doua intrebari simple si poti scrie comentariul
4) Ulterior, apesi pe butonul verde „Trimite comentariul“.
5) Odata trimis comentariul, acesta va aparea pe site in termen de 48 de ore.

Trebuie sa ai in vedere ca poti lasa comentarii numai daca esti logat. daca inca nu ai un cont, apasa aici pentru a creea unul. Te rugam sa citesti Termeni si conditii pentru a afla despre conditiile juridice privitoare la trimiterea comentariilor.

I: Cum pot sa dau like la pagina ta de Facebook?

Poti sa dai like la pagina noastra de Facebook facand click aici. Multumim!

I: Cum ma pot abona la ofertele voastre prin e-mail?

Poti sa te abonezi la lista noastra de e-mail facand click aici. Multumim!

I: Cum ma pot dezabona de la ofertele voastre prin e-mail?

Daca nu mai doresti sa primesti email-uri de la noi (oferte, articole, etc.) te rugam sa faci clic aici. Insa te rugam sa te gandesti de doua ori, nu te putem pune la loc pe lista odata ce ai decis sa nu mai primesti e-mail-urile noastre.

I: Cum pot folosi cuponul pe care l-am primit?

E usor sa folosesti cuponul.

  1. Atunci cand ai facut comanda poti sa vezi codul cuponului tau la primul pas de verificare.
  2. Insereaza codul cuponului in campul indicat si apasa butonul verde „Activeaza cuponul“.
  3. Discountul tau, beneficiul, etc., va fi automat afisat in partea dreapta la informatii despre pret.

Despre conditiile folosirii cuponului citeste mai multe in Termeni si Conditii

Produse

I: Care sunt beneficiile sa-mi cumpar propriul echipament de fitness fata de un abonament la sala?

Cel mai bun lucru despre un echipament propriu este de departe faptul ca este comod. Multa lume spune ca cel mai mare obstacol atunci cand trebuie sa mergi la sala este sa te duci la sala. Odata ce ai propriul echipament poti sa lucrezi in ritmul propriu in confortul si intimitatea casei tale, evitand totodata plata unui abonament.

I: De ce sa cumpar un echipament de pe un site Live Active in loc sa-l cumpar dintr-un magazin?

Diferenta dintre achizitionarea unui echipament de la LiveActive fata de magazin este calitatea echipamentului si serviciile exceptionale pe care personalul nostru vanzari il ofera clientilor nostri. Vei putea sa faci o alegere in cunostinta de cauza si vei fi sigur ca ai facut o alegere buna pentru ani de zile.

I: Produsul meu e stricat, ce fac?

Daca produsul mai e inca in garantie (ai primit o notificare de garantie la cumpararea produsului), te rugam sa trimiti produsul impreuna cu certificatul de garantie valid, dar si formularul de reclamatie completat si semnat la una din adresele:

  • S.C. Studio Moderna SA, OP 83, CP 42 ,sector 6 .Bucuresti – pentru expediere prin Posta Romana
  • S.C. Studio Moderna SA, Sat Dragomiresti Deal, Comuna Dragomiresti vale, Cladirea I 8,A1 Industrial Park (Cefin), Jud. Ilfov – pentru expediere prin firma curierat

Totodata poti suna la numarul de telefon 0213017272 unde un operator iti va pune la dispozitie toate informatiile necesare

Te vom contacta cu privire la informatia despre data livrarii produsului reparat. Te rugam sa iei in considerare faptul ca fara un document de garantie nu putem acoperi costurile de reparati

I: Cum pot sa repar produsul?

Dupa incetarea perioadei de garantie iti recomandam sa contactezi cele mai apropiate companii de service in vederea estimarii costurilor pentru reparatie

I: Ce este garantia produsului meu?

Se acorda o garantie comerciala pe o perioada de 30 de zile pentru produsele de larg consum si cele gonflabile, de 6 luni pentru pentru produsele de fitness si de 12 luni pentru articolele de folosinta indelungata. Perioada garantiei comerciale este stipulata si in instructiunile de utilizare. Garantia acordata nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de Legea 44912003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Garantia se acorda pentru produsele ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai.

Nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere si manipulare cat si a interventiei neautorizate asupra acestora. Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti sectiunea Termeni si conditii

Comenzi

I: Pot sa-mi anulez comanda?

Daca doresti sa schimbi sau sa anulezi o comanda te rugam sa ne contactezi telefonic 021-407 89 51 sau sa ne trimiti un email si iti vom schimba comanda sau o vom anula. Trebuie sa stii ca in cazul in care produsul a parasit deja depozitul nostru, nu mai putem sa-ti schimbam comanda ci doar sa o anulam. Cu toate acestea, comanda poate fi refacuta ulterior.

I: Care este situatia comenzii mele?

Suntem incantati sa identificam pentru tine care este situatia comenzii tale. Cea mai rapida modalitate este sa ne suni la numarul de telefon 0213017272 si iti vom da informatia imediat.

I: Produsul pe care il doresc nu mai este in stoc, ce fac?

Din pacate, nu pastram decat anumite cantitati dintr-un anumit produse si in aceste cazuri nu iti putem livra produsul. Cu toate acestea suntem cu adevarat fericiti ca putem sa te ajutam oricand sa gasesti un inlocuitor al produsului.

Din fericire, nu se intampla foarte des sa ramanem fara produse in stoc. Iar atunci cand se intampla ca un produs foarte cautat sa nu fie momentan disponibil, facem tot ce ne sta in putinta sa vi-l punem la dispozitie in cel mai scurt timp. Astfel, puteti informa operatorii nostrii ca alegeti sa asteptati pana cand produsul dorit va fi disponibil.

Livrarea produselor

I: Cat costa livrarea?

Livrarea se calculeaza in functie de greutatea coletului si localitatea unde trebuie livrat.

I: Cat timp va trece pana la onorarea comenzii mele?

De obicei produsele comandate online vor fi livrate in minim 72 de ore pana la maxim 10 zile lucratoare de la data confirmarii finale a comenzii pe care ai efectuat-o. Produsele care nu sunt pe stoc vor fi livrate in timp de 30 de zile lucratoare de la receptionarea comenzii.

Daca nu primesti vreo informatie despre comanda ta din partea noastra in cea de-a 8a zi, te rugam frumos sa ne trimiti un e-mail sau sa ne suni la 080 11235 iar noi vom localiza comanda ta imediat.

I: Cum imi este livrat produsul?

Livrarea se face prin firma de curierat, iar taxele se calculeaza in functie de greutatea coletului si localitatea unde trebuie livrat.

I: Pot sa aleg cand imi este livrat produsul?

Ai optiunea de a alege modalitatea de livrare in observatiile comenzii iar noi vom face tot posibilul sa iti respectam dorintele.

I: Trebuie sa semnez chiar pentru coletul livrat?

In cazul in care platesti cash la livrare trebuie sa accepti personal produsul si sa semnezi pentru el.

I: Daca ma razgandesc si inca nu am primit produsul?

Te rugam mult sa ne informezi daca te-ai razgandit cat de curand posibil. Atunci putem anula comanda fara niciun alt cost aditional.

Totodata, ai termen de 10 zile de la primirea produsului pentru a-l testa si returna in cazul in care nu esti multumit. Produsele noastre dispun de o garantie de returnare a banilor in 30 de zile de la data returnarii produsului. Astfel poti sa incerci produsul acasa pentru a vedea daca iti place inainte sa iei o decizie.

I: Livrati produse in afara tarilor xx?

Nu iti putem livra produsele in afara tarii, insa in cazul in care esti interesat ne poti contacta via e-mail si vom incerca sa vedem daca se poate face o livrare speciala.

Retururi

I: Vreau sa returnez ce am cumparat, ce sa fac?

Aveti dreptul sa renuntati la cumpararea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului (data chitantei primita de la firma de Curierat / data trimiterii coletului catre Studio Moderna SA).

Pentru aceasta , trebuie sa ne informati cu privire la decizia sa de returnare, prin una din urmatoarele variante:
a) completati formularul online care poate fi gasit AICI

b) faceti o declaratie neechivoca prin care va exprima decizia de a va retragere din contract (renuntati la cumparare).

Pentru produsele Kosmodisk si Saltelele Dormeo, termenul de returnare este de 30 de zile calendaristice. Pentru saltelele Dormeo Renew si Roll Up termenul de testare returnare este de 10 zile lucratoare. Returnarea produselor se face postal nu ramburs la adresa: OFICIUL POSTAL 83, CASUTA POSTALA 42. In cazul in care returnati produsele in vederea restituirii contravalorii trebuie sa returnati si eventualele cadouri primite la oficiul postal: O.P-83, C.P.-42, Sector 6, Bucuresti. Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat insotit de o sesizare scrisa, copie carte de identitate, factura si chitanta originale, sau de copii ale acestor documente.

Produsele vor fi returnate in starea lor originala si in ambalajul original (ambalajul produsului trebuie sa fie protejat pe toata durata transportului de la client pana la livrarea in deposit. Consumatorul are obligatia sa returneze toate partile componente ale produsului returnat, in caz contrar NU i se va restitui contravaloarea produsului in cauza). In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor cat si de toate partile componente ale produsului.

I: Cat de mult dureaza sa primesc bani inapoi daca returnez produsul?

Termenul de returnare a contravalorii produselor returnate este de 30 de zile de la receptionarea coletului de catre Studio Moderna in baza O.G. 130 / 2003. Contravaloarea produselor va fi trimisa prin mandat postal.

I: Care sunt taxele de expediere pentru returnarea unui produs?

Taxa este suportata de cumparator si este calculata prin serviciul corespunzator in functie de greutatea si marimea produsului.

Informati despre plata

I: Ce forme de plata acceptati?

In momentul de fata aceeptam urmatoarele modalitati de plata:

  • Plata la livrare cash
  • Plata in rate (optiunile pentru plata in rate este specificata pentru fiecare produs in prte)
  • Plata cu urmatoarele carduri: cardurile emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si cardurile emise sub sigla MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2) active din punct de vedere plata online. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul '3-D Secure' elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

I: Acceptati carti de credit internationale?

In prezent acceptam doar urmatoarele carduri de credit: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro

I: Cum se face plata la livrare?

Plata la livrare este cel mai sigur si mai usor mod de plata. Nu tebuie decat sa ai banii cash conform comenzii tale si sa ii inmanezi operatorului insarcinat cu livrarea in schimbul produsului tau.

I: Este sigur sa platesc cu card-ul meu de credit/debit pe saitul vostru?

Da. Facem in asa fel incat sa utilizam cei mai de incredere parteneri pentru ca plata prin credit card sa fie procesata in conditii de maxima siguranta.

Tehnologie

I: Ce sunt cookie-urile? Trebuie sa activez cookies-urile in browser-ul meu?

O cookie este un mic volum de date trimis catre browserul tau din partea unui site web si pastrat pe hard drive-ul tau. Daca preferintele motorului tau de cautare o permite (majoritatea browserelor sunt instalate cu cookies-urile activate), fiecare site web poate trimite propiile cookies-uri spre motorul de cautare. Pentru a-ti proteja intimitatea, cookies-urile nu pastreaza informatii personale ci utilizeaza niste identificatori anonimi unici. Fiecare site web are acees doar la cookies-urile trimise catre hard drive-ul tau, nu catre cookies-urile trimise de catre alt site web.

Daca imparti calculatorul cu alte persoane si nu doresti ca acestea sa aiva acces la informatiile contului tau, fii sigur ca nu esti conectat atunci cand lasi calculatorul nesupravegheat. Poti sa te deconectezi dand click pe link-ul "Deconectare" din susul paginii.

Pentru mai multe informatii despre utilizarea cookies-urilor, citeste Termeni de confidentialitate.

I: Atunci cand fac o comanda primesc un mesaj cu o eroare unde se mentioneaza faptul ca s-a produs o eroare. Ce nu a functionat si ce trebuie sa fac?

Asigura-te ca ai introdus toate datele necesare in locul si in ordinea necesara (si ai verificat de doua ori informatiile despre card-ul tau de credit). Partile lipsa sunt indicate cu un cerc rosu. INSERT LOCAL PRINT SCREEN IMAGE OF THE CHECKOUT! (Este nevoie de versiunea locala a imaginii)

Daca totul este in regula si tot nu poti face comanda iti recomandam sa inchizi site-ul si sa il deschizi din nou utilizand o noua fereastra. daca nici asa nu merge, te rugam sa ne scrii un email iar noi vom rezolva problema.

Informatiile tale

I: Mi-am schimbat adresa de e-mail, cum pot sa-mi actulizez informatiile?

Poti sa-ti actualizezi adresa de e-mail, intrand in contul tau online si apasand pe categoria Abonament Newsletter.

I: Vreau sa-mi schimb parola, cum pot sa fac acest lucru?

Poti sa-ti actualizezi adresa de e-mail, intrand in contul tau online si apasand pe categoria „Informatii despre cont“.

I: Nu mai am nevoie de acest cont, cum il pot inchide?

Daca doresti sa-ti stergi contul si toate informatiile din interior, te rugam sa ne scrii un email info@liveactive.ro si noi o vom face pentru tine